tisdag 14 september 2010

Min dag

Sorry att jag inte skrev något igår, men datorn krånglade. Är  med en kompis just nu lockar hon mitt hår ( världsbäst på det enligt henne själv) och sen skulle jag få sminka henne och måla hennes naglar. Hon har missat underhåret... Förut var vi och köpte present till en som fuller år imorgon. Eftersom vi bara hann till Ica blev det två chokladkakor. Också köpte vi lite godis till oss själva också, för att vi blev så sugna. KP kom idag. Vi hade tabelltest på matten. Klar förbättring från förra gången då jag hade 26 fel av 92 för att jag fick stresspanikångesthjärnsläpp, nu hade jag bara ett fel och  det var ett slarvfel; 8*8 tänkte 64 men det råkade bli 16...

Vi jobbade med Sydafrika på SO:n, med apartheid och Nelson Mandela och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar