lördag 11 september 2010

Skitdag

Har haft en skitdag idag, verkligen. Den började bra med promenad och lite shopping. Det dåliga började när jag skulle fråga efter en bok på Bokia(''100 smarta affärsideer för unga'' av Dragan Sako). Den sura kärringen bakom disken sa att titeln had utgått och går inte att beställa. Jaha, så var det bara att gå där ifrån med händerna i byxfickorna. Sen skulle vi hämta lillasyrran efter hennes första scouthajk. Det var som en hel barnens dag i scoutgården!! Så jag tänkte, jag provar att stapla backar (ni vet när man sitter på ca tre backar i en sele och ska stapla på flera utan att ramla ner). Kön var otroligt lång. Så där stog jag hur länge som helst och när det var min tur klarade jag bara att stapla på ynka två backar!!! Dels var det för att jag hade stövlar på mej och dels för att jag hade precis för korta ben för att stå två snäpp ner men tippade över när jag stog på översta snäppet. Det värsta var att jag var sämre än en tjej som var typ 20 cm lång och hur många som helst i min klass var där och såg det!!! Och jag som är en sån vinnarskalle också..... Jag hatar backstapling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar