fredag 10 december 2010

Harry Potter

Har varit på bio med bästa Karolina och Julia och sett senaste Harry Potter filmen idag. Jag klämde nästan sönder Julias hand för att jag var så rädd att något skulle hoppa upp framför kameran!! Det var typ bara vi och fyra till i hela salongen!

Det brann på skolan idag:o först trodde vi att det var övning, men sen såg vi att det rykte jättemycket från ett ställe. Det var helt svart och luktade skit. Polisen var där och gjorde brottsplats utredning!!! Det var rätt sorgligt faktiskt, vi gick både fyran och femman där. Och nu är det borta. Snyft. Fast lite kul var det, det var en liten trea som gick i det huset där det brann, som grät och sa; "Min mattebok!"

Pappa kom hem efter att ha varit två veckor i Australien, och jag fick presenter(mina syskon med då); en t-shirt där det står "I'm a gleek(det passar mej, jag ä helt besatt av det programmet), en superfin ring och en handmålad ask. Och så hade han köpt armband till alla tjejet i familjen, jättefina. Jag kanske lägger upp bilder på allt snart. Kanske.



Nu står det mellan Jay och Minnah! Spänningen är olidlig!

2 kommentarer:

  1. Ja, du kramade nästan sönder handen men det är OK :)!
    Men kände du hur min mage hoppade till när ormen flög upp???!!!
    Tack för du tyckte om min klänning föresten.
    SES I SKOLAN!!!!!!!!
    // DU VET <3

    SvaraRadera
  2. Men fatta hur rädd jag blev då när ormen bara kom så där helt plötsligt! Jag höll ju på att göra i brallan;)

    SvaraRadera