fredag 21 januari 2011

Dagen:)

Idag har varit en bra dag:D. Förutom att vi hade vikarie, och när en började blöda asmycket i huvudet på engelskan(han hade fått en penna i huvudet, fråga mej inte hur) så brydde hon sej inte!!!! Han gick ut till toaletten och höll på att börja gråta och vacklade och allt, och hon bara stängde dörren och började dela ut glosförhören:o!!!!!
Men iaf så var det god mat på lunchen; grekisk biff med tzatsiki och klyftpotatis. Mmmm!
Efter sista lektionen fick jag syn på en lista med de nya profilerna och; jag hade fått idrott:D!!!!!! Jag trodde verkligen inte att jag skulle få det eftersom typ alla vill ha det. Men det fick jag alltså! Yes!!! På onsdag ska vi och åka skridskor, så då kan jag visa upp mina snygga översteg;).
Efter skolan var jag med Ebba på stan:) På bussen dit var ju såklart jag den enda med noll balans, så jag for omkring i hela bussen som ett fyllo, haha^^.
Men man kan ju säga att jag var lite förvånad när jag kollade i plånboken efteråt; var tog pengarna vägen??????Men vadå, det var ju rea.
Men det här köpte jag i alla fall;
  • ett par jeans med nitar från Gina tricot(de var på rea, och mamma lr pappa betalar dom) - 99 kr
  • En rouge, rougeborste och ögonskuggsborstar från HM - 128 kr
  • Tuggummi och minichoklad från Lagerhaus - 32 kr
  • En linjal och nagellack från Åhléns - 120 kr
Plus lite fika:)
Ok, tar fram miniräknaren...
Totalt gjorde jag av med*trumvirvel*414 kr! Oj då, så mycket...
Men sen när jag och Ebba skulle ta bussen från resecentrum, missade vi bussen!!!! Vi kom springande, och var bara en "hållplats" ifrån när den åkte iväg!!!!!!!
Så då fick vi ta nästa. Aja, vi kom ju hem i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar